sobota 20. listopadu 2010

Klídek

     Ráno jsem byla probuzena po dlouhééééé době zas jednou hezky. Honza dopoledne dodělal kotec pro psa - hurááááá, už je pes pod střechou a my s holkama se "flákaly" doma. Znáte to - udělat oběd /měli jsme dnes pórkovou polévku a vdolky/ - mezitím poklidit, dát prát prádlo, pověsit, zamést, připravit stůl, sklidit po obědě .... ale že jsme na to byly tři a Honzík občas pohlídal Tomíka, tak to bylo hned :-) Dokonce jsem si mohla po o zdřímnout :-)
    V půl třetí jsme budili Tomíka, protože jsme měli dohodnutý "dětský" bowling od tří. Bála jsem se, že tam Tomík dlouho nevydrží, ale nakonec se dobře bavil celé dvě hodiny:
Kačka opět fotila:
Dobře se bavil nejen Honza:
ale i ostatní:
     Po bowlingu jsme se přesunuli k Majorům domů, mysleli jsme na chvilku a nakonec odjížděli v devět .... já jsem připravila dort na zítra pro Kačky a velká Kačka teď maluje pokojík. A já jdu háčkovat :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat