pátek 19. listopadu 2010

Pátek:

     nahoru dolů - dneska moc hezký den. Dopoledne liduška - ke konci hodiny už byl Tomík moc unavený a nechal se hojdat v náručí jako malé miminko. Byl sladký slaďoučký, člověk by ho sežral :-))) Pak rychlé kafe u Blanky - podle reakcí zbytku rodiny měla úžasný řez. A pro mne ještě úžasnější bylo, že sáhla do desek a vytáhla natištěný recept. Tohle opravdu obdivuji - tu její připravenost na všechno .... ať už to byly naše výlety s dětmi, pečení buřtů nebo výlety na horách .... kdo myslíte že má vždycky  igeliťák, ubrousek, náplast, šitíčko ..... a to nemyslím, že to má na chalupě - ona to vyčaruje kdekoliv a kdykoliv a vyčaruje, co právě potřebujete .... prostě teta kouzelnice :-)))
     Pak jsme mazali domů a snažili se, aby Tomík neusnul. Podařilo se - vyrazili jsme na výlet s mamčou za látkami do České Kamenice. Do obchůdku pro mne moc milého. Nakonec jsem si přivezla vysněný bláznivý vánoční ubrus, a doplňkové látky na polštáře a potahy na sedáky na židle. A Kačka díky jejich polštářkománii přemalovává pokojíček. Přivezla si dva polštáře a látku na povlečení. Představte si, že nám nákup "zabalily" do látkové tašky, které tam šijí ..... U mamči jsme si pak dali rychlé kafe a museli jsme domů - slíbila jsem Honzovi, že ho v půl čtvrté vyzvednu u práce.
    Jen jsme dorazili domů, odevzdali štípačku a trochu si odpočinuli, tak jsme vyrazili na nákupy a Honza pro Janu. Já si odpočinula i u těch nákupů!!!!!! Honza si totiž nechal Tomíka v autě a já chodila po nákupech jen s Kačenkama.  Malá Kačka už večer prochodila v nových bačkorách   .....  no bačkorách - ona má na nohou králíky :-) a předvybraly jsme kozačky. V Kiku jsem si konečně nakoupila balící papír - ten mívám většinou dost brzo - jen letos až teď.
    Tomík šel sice spát až po půl desáté, ale byl hodný ....nebo jinak - mne nechával na pokoji a okupoval tatínka a sourozence, takže jsem odpočívala s háčkem v ruce u televize :-)

    Včera jsem zapomněla na zprávu dne. Kamarádce Petře se včera v osm ráno narodil Šimonek. Do života mu přejeme hodně zdravíčka a sluníčkovou povahu.
   Fotku sice nemám rodiči schválenou, ale snad se nebudou zlobit:
    na téhle fotce se mračí, ale je to skoro jediná nespící :-) Šimonku vítej do tohohle bláznivého světa.

Žádné komentáře:

Okomentovat