čtvrtek 11. listopadu 2010

Ubrečené dítě

     Ráno jsme vstávali brzo a budili Kačku - tedy mi ji nebudili, před námi je vzbudil pes :-) Cestou na autodrom jsme ji hodili ke Kociánovi na ORL. A my pokračovali do Sosnové, kam se mi vůbec nechtělo. A kdybych věděla, že nepřijede Radka se Zdendou, tak bych to hned otočila .... a to by byla škoda.
    Takže jsme včas dorazili na místo a já měla štěstí na maminky okolo sebe. Ač jsme se neznali, tak nic nebylo problém - alespoň v začátku. Jako první bylo takové všeobecné seznámení - co v autě je povinné, jak se pásat, nastavit sedačku a zrcátka atp. Klobouk dolů před pořadateli - samí chlapy a najednou skoro 40 ženským s malými dětmi. Pak si nás rozdělili do skupin na jízdy - já měla tucha a nacpala se hned do první skupiny. Zažila jsem velký adrenalin. Učili nás zvládat auto na "ledové" dráze - zastavení za mokra, smyky, vyhýbání překážkám. Při jedné jízdě mne předešel zadek auta a já skončila mimo dráhu .... samozřejmě - klasika - místo vyděšených ženských objevil instruktor v autě rozchechtané maminy. Ale jinak mi to šlo:-) A hned po jízdě jsem se nechala vyhodit z auta a neabsolvovala zbytek jako spolujezdec - asi jsem měla tušení. Tomísek mi šel celý ubrečený s hlídací tetou naproti :-( Chudák, v cizí bundičce a čepici, protože nevěděli co je jeho .... ale rychle se uklidnil a po zbytek dne mu stačilo, že mne hlídal jen očním kontaktem, jinak si hrál s dětmi.
     Ale naběhla jsem si - dětí tam brečelo víc než bylo hlídacích tet. Tak jsem se snažila s jedním klučíkem pomoci. Nejdřív jsme se vydali hledat maminku do vedlejší místnosti a když se k němu nikdo nehlásil, tak jsme ho oblékli a šla jsem se s ním a Tomáškem podívat na okruh. Jaké bylo moje překvapení, když se k němu jedna maminka po našem návratu hlásila. Tak jsem se jí ptala, kde byla ... no prý celou dobu tady, viděla nás jít ven, ale neřešila to ..... chápete to????? Já myslela, že ji přetrhnu. Klučík hodinu brečí a jí to nechává chladnou.... brrrr.
     Naštěstí mi náladu vylepšil oběd. Pavlo přiznávám, že jsem hřešila - ale já ten voňavý zbytek řízku po Tomáškovi na talíři nemohla nechat :-))) Ještě jsme si poslechli přednášku o autosedačkách a pak jsme museli domů - Tomík by nespal a byl by pěkně protivný a to jsem nechtěla riskovat. I tak jsme dorazili v jednu.
    Po spaní jsme jeli Kačce pro Atb a nepořídili je - chápete, že nějaká lékárna zavírá v půl čtvrté? Kdyby od nich Kačka neměla lístek, tak bych je vyzvedla jinde, ale takhle? Bude den navíc bez nich :-( Vyzvedneme je zítra. Pak pro zeleninovou bedničku a na nákup do Kauflandu. Sehnali jsme husu. Takže půjdu hledat ten nej recept a už jsem pozvala babičky na oběd. Takže program na zítra mám jasný - musím uvařit, protože v sobotu je plavčo a to toho moc nestíhám.
    A kdyby jste měli pocit, že jste mne zahlédli na nějaké fotce v novinách nebo slyšeli v rádiu, tak je všechno možný - na tu naši první skupinu se novináři slítali jako vosy :-)
Jen mne mrzí, že jsem v tom raním spěchu nechala foťák doma :-( Tak alespoň z netu - tady jsme se proháněly ....

  

Žádné komentáře:

Okomentovat