úterý 30. listopadu 2010

Školka

     Dnes byl Tomík první den ve školce. Ráno mi ho hlídací paní vzala z rukou a poslala pryč, že si ho sama svlékne. Projevy jeho nesouhlasu byly docela slyšet. Prý to trvalo tak čtvrt hodinu a bylo to jen pofňukávání, žádný dramatický pláč - a jak přišli další děti, byl úplně v pohodě.
      Já jsem zatím poklidila, zabalila pár dárků a s Pavlou čekala na telefon. Žádný nebyl :_). Jen se ozvala mamka, že je zpátky doma.
     Tomíka jsem vyzvedla po dvanácté. Samozřejmě  nechtěl domů :-) Byli tři čtvrtě hodiny venku na procházce, malovali obrázek, hráli si. Tomík byl pochválený za to, jak si hezky říká na nočník, jak statečně ťapal na vycházce. Kéž by to další dny fungovalo podobně.
     Doma okamžitě usnul, a dokonce usnul vcelku v pohodě i teď večer.
     Já pokračuji ve zdobení domečku, dneska přišli na řadu adventní kalendáře a u televize jsem si rychle vyšila soba na polštář:
A zítra do práce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat