pondělí 22. listopadu 2010

Lékařský den

     Ráno jsem volala do nemocnice. Šíleně mne vystrašila sestřička, která tvrdila, že tam mamku nemá. Naštěstí si ještě nestačila "převzít" od noční směny všechny pacienty. Mamča v té době klidně spala na pokoji - nemusela ani na Jipku a pokud to takhle půjde dál, pustí ji ve středu domů.
     My jsme dopoledne ještě zvládli s Honzíkem ORL. V uchu je opravdu zánět a Honza vyfasoval Atb. To se mi ty děti doma pěkně střídají. Když už jsme tam byli, vnutila jsem se setřičce na kožním. Mám si ve čtvrtek kolem poledne s Tomíkem zaťukat, vezme nás bez čekání. To je fakt úspěch.
     Dopoledne jsem jen zvládla namačkat linecké do košíčkových formiček, dopékala je už Pavla. Děkuju. Odpoledne jsem jela do nemocnice za mamkou, Honzík hlídal Tomáše. Navečer jsme vyrazili s holkama k Vaňkům - my jsme pokecali a holky doplnily Mikulášskou garderobu. Já byla celý den jak praštěná polenem - nic mne nebavilo, nic jsem neudělala. Ještě, že tady byla dopoledne Pavla - jinak mi to těsto strašilo v ledničce ještě teď. Zítra máme volný den - snad se zmátořím

Žádné komentáře:

Okomentovat