pátek 26. listopadu 2010

Jsem tele

     Ano, jsem tele - dnes jsem si totiž nezapomněla foťák doma, ale naopak jsem si zapomněla dát do něj kartu - takže opět nejsou žádné fotky.
     Včera jsem zvládla dodělat Tomíkovi čepičku - chtěla jsem ho vyfotit a zjistila výše zmíněné :-( Tak zítra.
     Ráno jsme jeli zpívat a pak /opět/ k Blance na rychlé kafe - bude mi to chybět, až se Blanka vrátí do práce. Po obědě Tomík nemohl usnout - nakonec jsem ho vyndala z postýlky a nechala ho na gauči odpočívat. Usnul na něm při pohádce Tři oříšky pro Popelku :-) Snažím se navodit si vánoční atmosféru - ale nějak mi to nejde :-(
Na pátou jsme jeli do Boru - tam dneska slavnostně rozsvěceli stromeček. Náměstí je tam o kousek míň narvané než u nás, z kostela jim lítají andělé, jde průvod v čele s Marií, Josefem a Ježíškem. Nechybí Mikuláš a čerti. Loni jsme tam mrzli hrozně dlouho - letos jen co jsme přišli, tak letěli andělé ..... jestli jsme tam byli tři čtvrtě hodiny, tak to bylo hodně :-) ale na to jaká tam byla zima, tak to úplně stačilo. Pak na nákupy a domů.
Jsem úplně hotová, fyzicky mne strašně bolí ruce a to nemají z čeho .-(
    Na zítřek se těším - dopoledne to tady poklidím, odpoledne nechám Tomíka rodině a vyrazím k nám na náměstí - budou vystupovat Poutníci ...... a pak k Jitce na narozeniny - návrat někdy. Na tenhle ten typ návratu jsem objevila úžasnou hlášku ve filmu "Líbáš jako bůh": "Dneska večer přijdu zítra" :-))))) - takže zítra nebude zřejmě žádný článek
Tady je andělské stvoření při přistání - bohužel zezadu:

1 komentář:

  1. K nám anděl přiletí na náměstí začátekem prosince:-)S foťákem je to zákon schválnosti, když se děje něco zajímavého, nechám ho doma...

    OdpovědětVymazat