pondělí 29. listopadu 2010

Dluh

      Dlužím Vám shrnutí víkendu a dnešek.
      V sobotu jsem byla po dlouhé době plavat. Tomík si to nádherně užil, škoda, že mu voda zhoršuje exém :-(
Odpoledne jsem sama!!!!!! vyrazila k nám na náměstí. Hráli  tam Poutníci a já je chtěla naživo slyšet. To Vám byla paráda - krásné písničky, svařáček, spousta známých ...... koupila jsem jmelí pro babičky a Piňďulku a vyrazila na návštěvu k mamče a pak slavit narozeniny Jitky. To byl pro změnu pohodový večer :-))))
      V neděli jsme s Kačkou po obědě jely šít vánoční ubrusy a povlaky na polštáře .... měla jsem strach, že to nevynikne, ale kdo to viděl, tomu se to líbí :-) Dopoledne jsem zvládla udělat pro nás netradiční adventní svícen. Nějak se mi tentokrát nechtělo do kulatého:

Když se Tomík prospal, přijel s ním Honza za námi. Tomík si užíval babičku i tetu:

     Protože babička nakonec bude marodit o něco déle než počítala, nastupuji jako záskok za ní do kanceláře. Musela jsem dneska Tomíkovi sehnat hlídání. Naštěstí mi ho vezmou u nás do miniškolky. Zítra jde na zvykání, myslete na nás, ať moc nepláče.
     Vzkaz pro Mišku - moc se omlouvám, bylo toho teď nějak moc a věnec putuje zítra.

1 komentář:

  1. Sam výzdoba je moc pěkná :),světýlka jsou netradiční, ale mě to přijde jako super nápad..jseš tvořivka teda!

    OdpovědětVymazat