středa 10. listopadu 2010

Dvojčata

     Dnes jsme s Radkou vyrazily na lov. Čeho? Látek, vln a podobných věcí ...... Kluci byli úžasní, obchody je strašně bavili, jen byl někdy problém je uhlídat :-)
     Za dnešek je třikrát považovali za dvojčata a většinou nás litovali :-) Vzniklo to tím, že jsme si je tak nějak přirozeně na střídačku hlídali, aby ta druhá mohla vybírat.
 Já mám dneska tyhle úlovky:
Ten pytlík jsem vzala jen na zkoušku, jak ta vánoční-nevánoční látka u nás bude vypadat. A už teď vidím, že z ní bude ubrus, plus červené a šedé doplňky /polštářky, sedáky ...../ Musím co nejdřív zajet do Kamenice. Ještě jsem si tam nakoupila nitě na vánoční koule. První teď schnou u krbu. Pokud se povedou, vyfotím Vám je zítra.
     V Boru jsem díky Radce objevila obchůdek "Dárkovna". Takže pokud Ježíšek neví, kam zajít, tak sem tedy může :-)
    Pokud sháníte vánoční doplňky, tak Vám mohu doporučit http://www.andelprerov.cz/. Nakupovali jsme tam ve velkém :-) Ale znáte ženské, jednoduché to nebylo. Ta tohle nechce a pak si to rozmyslí, tahle zase zapomene na email od kamarádky .... :-) Ale vyšli nám maximálně vstříc - v pondělí jsme zmatkovali s objednávkami a dnes jsme měli zboží doma a tak jak jsme si přáli :-))) Opravdu moc doporučuji.
    Zítra nás čeká náročný den. Na autodromu pořádají Den bezpečnosti zaměřený na děti a bezpečnost provozu. Jsem zvědavá jak to Tomík zvládne .... celé to půl dne by měl být hlídaný a tak dlouho beze mne snad ještě nebyl. Tak nám držte palce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat