sobota 13. listopadu 2010

Oběd

     Oběd se povedl - tedy alespoň to všichni tvrdili. Já jsem sice uvařila, ale ...... husa zrovna na dietu není :-(
     Včera jsem Vám zapomněla napsat, že ač jsem celé odpoledne provařila, tak to bylo krásné odpoledne - všechny děti tady dole .... ti starší sice u počítačů, ale i tak byli schopní mne vnímat a reagovat na Tomíka. Opravdu to bylo krásné odpoledne.
     Ráno se mi povedlo zaspat .... asi tím, že Honza nebyl doma - nevstával do práce, nebo v noci nechrápal :-) - tak Tomík spal do čtvrt na devět. To se plavání nedalo stihnout. Tomíka jsem nechala Kačce a vyrazila sama na nákup ..... huráááá - po dlouhé době v obchodě sama :-) Pak jsem se snažila dodělat oběd. Husa se díky pomalému pečeňodušení rozsýpala, knedlíky se povedli oboje. Koupené červené zelí nemělo chybu. Polévka chutnala všem. Při obědě se všichni tak najedli, že si ani nedali ke kafi Hrk hrk buchtu.
    Po obědě nastalo trochu dohadování s Honzíkem o splnění slibu z minulého týdne. Nakonec to ustál a listí dodělal. Moc mne tím překvapil. Asi chtěl jít moc a moc ven :-)
    Tomík se dneska nalepil na Kačku .... a já díky tomu srovnala špajz a udělala přípravy na pečení cukroví. Tahle fotka je z kontroly vykrajovátek:
Odpoledne bylo moc hezky - v jednu chvíli úžasné světlo. Kačka vyběhla ven a udělala pár fotek:
     Když se nám povedlo Tomíka dostat do postele, tak jsem se vrhla na vánoce. Mamča chce moje výrobky odvézt ve čtvrtek, tak na nich musím zapracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat