sobota 6. listopadu 2010

Listí

     Listí a zase listí ..... je prostě všude :-( a nikoho nebaví ho uklízet. Dneska to měl za úkol Honza - zpestřil si práci vynálezem vozíku na listí:
    Já jsem byla ráno s Tomíkem plavat. Přiznávám, že naše dítě nemá žádný pevný režim - neustále se přizpůsobuje své bláznivé rodině. Přesto, nebo právě proto, si vytváří některé stereotypy sám. Dnes kvůli jednomu z nich brečel ještě doma po návratu z plavání. O jaký šlo? On si zvykl, že po plavání chodíme "na nákup" - kupovat sobotní snídani ... a dneska jsme nešli :-( jen tak málo a únava z vody stačili na to, že dopoledne promazlil a proodpočíval. K obědu jsme měli sekanou a bramborovou kaši - prý se mi moooooc povedl.
    Já si pak užívala volna - Tomík spal, kuchyň uklidily holky a já mohla dodělat Kačenčinu čepičku. Včera, tedy spíše dnes, se mi už nedostávalo sil. Dopadla takto:
Snad udělá radost. Teto Lenko, kdy si pro ni přijedete? Pavouci už jsou zlikvidovaní :-)
     Po spaní jsme udělali radost Tomíkovi - Honza potřeboval něco na motorovou pilu - takže jsme vyrazili do Mountfieldu a do Intersparu pro večeři :-) V Intersparu nás na mobilu chytil bráška a že večer dorazí.
     Ještě před ním dorazila Piňďulka a pak bráška se svým novým psíkem .... tedy pardon ..... fenečkou. A hned: "Vyfoť nás, já nemám skoro žádnou fotku s Betty". Vznikla z toho tahle fotka:
    Tomáš půjčil nejstarší Kačce svůj foťák a dokonce na delší dobu. Mám slíbené nějaké foto i do blogu - už se na ně moc těším :-)
    Já jsem dokonce dneska dodělala i základ první čepice pro mamču a mám na háčku druhou. Takže dodělat ještě tu a můžu se vrátit k vánocům :-)


2 komentáře:

  1. Ta je nádherná!!!!!!!!! Kvůli ní bych snad i na té hlavě něco nosila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Abych si tu tvoji hlavu příště nezměřila :-)

    OdpovědětVymazat