pondělí 15. listopadu 2010

Krásně

    Dneska bylo venku skoro léto. Dopoledne tady všechno spalo a já se tedy rozhodla využít Blanky pozvání na letiště. Vítek dostal k 15. tandemový seskok. A dnes byl jeho velký den.
    Na letišti se nás sešlo jako Hujerovic :-) Všichni víme, jak je psychická podpora důležitá :-)))) Odjížděla jsem dříve než se Vítek dostal zpátky nahoru k místům pro návštěvníky, ale četla jsem jeho komentář na Fb - prý to stálo za to :-)))
    Tomík byl na letišti skvělý - našel si tam kamaráda a já nestačila koukat, jak hezky si už umí hrát s někým. Nehráli si vedle sebe, ale spolu.

     Odpoledne jsem věnovala výrobě koulí a úklidu ložnice. Honza se vrátil z vandru pěkně unavený, ale myslím, že si ho užil.
     Byl to pro všechny krásně prosluněný víkend.
  

Žádné komentáře:

Okomentovat