úterý 16. listopadu 2010

Šikula

     Šikula jsem já!!!!!! Komu jinému by se povedlo podvrknout malíček pravé nohy?
     Dopoledne Tomík něco potřeboval nebo něco dělal, já se rychle zvedla a zapomněla malíček za nohou konferenčního stolku :-( Bolelo to tak, že jsem ještě před rodičákem navštívila místní chirurgii. Nic moc kromě klidu, ledu a brufenu se dělat nedá. A prý mám počítat až s dvouměsíční bolestí ..... dost dobrý :-(
     A jaký byl jinak den? Ráno Honza volal kvůli ventilátoru. Přivezte ho, předáme ho servisu ..... a máme zatím doma zmrznout? Tak ho Honza opravil podle Milanova návodu - sice jsme přišli o záruku, ale zase máme teplo ve všech místnostech. Pak se mi povedl ten malíček. Následovala chirurgie a musím je tentokrát moc pochválit. I s rentgenem jsem tam strávila 10 minut !!!!!!!! Neuvěřitelné - příště do nemocnice jedině ve tři odpoledne :-)
     Pak rodičák. Hodně jsem přemýšlela jestli tam jít ..... ale loni jsem byla snad jen jednou :-( a Honzík je v devítce. Honza mne vysadil ve městě žbrblající o tom, že jdu ještě šmajdat po městě, že by mne dovezl rovnou do školy .... ale co tam, když máte ještě tři čtvrtě hodiny času :-( A já si město, ač pajdajíc, krásně užila. Sice jsem prošla jen hlavní ulici a koukala do výkladů, ale nikdo neříkal "Co to je?", nikdo nikam neutíkal ..... klídek.
    A rodičák? Nakonec jsem se bála zbytečně - Honzíka chválili. Ano je typ, kterému stačí trojky, ale má přehled .... v hodinách vypadá, že je mimo, ale na otázky reaguje správně .... je ochotný pomoci  a ten přehled má i takový všeobecný. Prý pokud se budou dělat přijímačky, tak má šanci se dostat kam bude chtít .... prospěchově by to moc nešlo. Přiznávám, potěšilo mne to .... moc ..... Honzíku děkuju a doufám, že Ti to vydrží :-)
     Co mne vyděsilo, byla celková klasifikace jejich třídy - mají 21 žáků a 7!!!!! má nebo jim hrozí pětka z jednoho i více předmětů .... a to je výběrová třída - jak to vypadá v normálních????
     A pak mne vyděsil rozpočet školy .... Pátovka je relativně malá škola, rozpočet na provoz byl schválen ve výši 3 000 000,- Kč. Na to, že polovinu z něho spolknou energie a budova je více než stoletá, tak nic moc /jedná se o rozpočet na provoz, ne na mzdy a učebnice/ .... a teď jim přišlo oznámení, že musí ušetřit 15% rozpočtu!!!!! to je 450 000,.- Kč. Kde vzít? Přestat topit? Nesvítit? Nebo neučit v pátek??? Ředitel Radu rodičů požádal o příspěvek 20 000,- Kč na toaleťáky a papírové ručníky. Jinak si to děti budou nosit z domova .... ne, že bych s tím měla nějaký problém, ale chápu, že mají obavy k čemu všemu jsou žáci schopní ho používat a hlavně, kolikrát ho zapomenou v tašce ..... brrrr. Samozřejmě, že jsme tuhle položku schválili, ale co budeme platit příště?
     Pak jsem se ještě odpajdala rozsvíceným městem ke Sturmům - Honza s Tomíkem tam na mne čekali a jeli jsme domů. Tady mám nožičku nahoře a nic nedělám ..... vůbec nic ...... nezvyk ..... a půjdu už taky spát :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat