úterý 16. listopadu 2010

Změny

     Honza včera přišel na to, že nám neběží ventilátor, který rozvádí teplý vzduch po domě. Dost ho to vytočilo :-(
    Ráno přijela Radka se Zdendou. Kluci si docela hezky hráli. Zdenda si sebou přivezl letadlo a vrtulník. Vrtulník mne inspiroval k dalšímu dárku. Je totiž součástí stavebnice Brick, která pasuje na naše Žako. A hlavně, Tomík z něj byl úplně urvaný - krásně si s ním hrál. Takže už  Ježíšek objednal a přidal k tomu bagr. Řekla bych, že to u nás bude ve znamení stavebnic :-)
    V půl desáté se z ničeho nic objevil Honza. Vzal si v práci dovolenou a dokud bylo hezky, štípal dřevo. I když máme půjčenou štípačku, tak si dost máknul. Já, inspirována jeho činorodostí, jsem šla hrabat zahradu.
    Když Tomík spal, tak Honza vymontoval vadný ventilátor. Ale co dál s ním? Napadlo mne zavolat Všetečkům. Milan je přes elektriku dost dobrý. Souhlasili s návštěvu navečer. Milan zjistil, že je motor v pořádku, zřejmě odešel teplotní spínač. Zítra budeme volat do Prahy, ventilátor je ještě v záruce. Snad to vyřeší rychle, dneska už máme v ložnici jen 16 stupňů :-(
    Já se večer snažila pohnout s těmi věcmi na výstavu - tady je část dnešního snažení:
V koulích budu pokračovat ještě zítra, konečně jsem přišla na to, jak na ně. Teď jdu zkusit zdobit perníky, pokud budou stát za to, dodám foto zítra .


4 komentáře:

  1. Doufám, že už jste v teple...Věnce i koule jsou parádní. Nejvíc se mi líbí to srdce, to by se mi líbilo v kuchyni:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ses trefila do snad jediné věci, která není na prodej :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Proč mračoun:-(? Máš to krásné všechno! Já mám kuchyň do stara a proto mi to srdce tak padlo do oka:-)Jsi moc šikovná a to fakt bez přehánění! Na výstavě ti ruce utrhají!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Mě to tak fakt nepřipadá ..... přijde mi to obyčejné, nic moc .... už mi někdo řekl, že mám malé sebevědomí .... snažím se a hlavně - mě to moooooooc baví :-)
    A proč ten mračoun? Protože jinak by putovalo k Tobě. Ale je to dárek pro .... psssss, mohla by si to tady přečíst :-)

    OdpovědětVymazat